Ethiopie 2017 Crown packaging and plastics

Nog drie weekjes

Beste lezers ;)

Even kort een berichtje van ons. Na drie dagen totaal geen internet gehad te hebben doet die het eindelijk weer. Dus als jullie de laatste dagen niet veel van ons gehoord hebben kan dat kloppen vanwege het internet. Het internet is de laatste drie dagen volledig eraf geweest vanwege examens die gemaakt worden. Vorig jaar zijn de examens gestolen en verspreid via internet. Dus nu heeft Ethiopie daar een geweldige oplossing voor. Gewoon het internet af zetten. Dat alle bedrijven en iedereen daar ook onder lijdt is geen probleem.

Tot zover de frustraties over het internet. Het gaat verder namelijk heel goed met ons. Volgende week begin ik (Jeanine). met het geven van de trainingen. De boekjes en al het materiaal hiervoor is klaar dus ik heb er veel zin in en ben heel benieuwd hoe dat gaat. Tes heeft zijn graszaad gekregen dus die gaat volgende week het gras erin zaaien :). Dus er zit schot in de zaak.

De regentijd komt eraan. Hoewel het heel warm is valt er af en toe ook vreselijk veel regen. Vaak heel kort maar echt keiharde regen.

Verder vermaken we ons prima en is het erg gezellig met de mensen hier, op het bedrijf ook echt leuke collega's! Dus we vermaken ons nog wel deze laatste weekjes.

Tot zover!

Hele lieve groeten van Tes en Jeanine